Subject: FW: Metsakasti bussipeatusse ootekoja paigalduseks taldade rajamine
From: "Viktor Kisseljov" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 09:33:20 +0300

Tere

Palun suunata täitmiseks teehoiuteenistuse planeerimise osakonna
kooskõlastuste üksusele.

Lugupidamisega

Viktor Kisseljov

Juhataja

Teehoiuteenistuse põhja osakond

+372 5304 0065

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

                         Transpordiamet

From: Imre Saar <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 6, 2024 1:59 PM
To: Viktor Kisseljov <[email-masked]>
Cc: Margus Sööt <[email-masked]>
Subject: Metsakasti bussipeatusse ootekoja paigalduseks taldade rajamine

Tere

Valla elanikud on aastaid soovinud Tallinna suunalisele Metsakasti
peatusele bussiootepaviljoni, et tuule ja vihma eest varju saada. Antud
peatuses peatuvad nii maakonnaliin 115, kui Tallinna bussiliin 38 ja valla
siseliinid.

Vaatasime kohapeal olukorra üle ja tellime olemasolevale platvormile uue
bussiootepaviljoni paigaldamiseks betoonjalandite valmistamise (jalandite
mõõdud min 200x200x200 mm, kokku kuus kinnituskohta). Paviljon paigaldame
selliselt, et jääks eesmisest katusepleki äärest kuni sõidutee äärekivini
vahekaugus 1,40-1,50 m.

Kuna peatuses on ka prügikasti posti vundament lahti ja koos kivinõlvusega
ära vajunud, siis teeme ka selle antud töö raames korda.

Töid teostatakse selliselt, et see ei takista kuidagi tee kasutamist.

Lugupidamisega

Imre Saar
kommunaalteenistuse juhataja
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi Vallavalitsus
+372 602 8835, GSM 5690 2914

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee